למה זה חשוב?
כי ארגון הרגיש להבדלים ולצרכים של הלקוחות והקהילה שלו יוכל להגדיל את קהל הלקוחות שלו ולייצר ולמנף הזדמנויות עסקיות שמקורן באוכלוסיות שונות ומגוונות. כי ארגון שפועל כך יוכל לטפל טוב יותר במקרים של חיכוך או קונפליקטים על בסיס הבדלים תרבותיים, וכך יצליח לשמר את הקהילה שלו לאורך זמן.
אילו היבטים של לקוחות וקהילה באים לידי ביטוי?
גיוון של כלל הגורמים הפועלים מחוץ לארגון כמו לקוחות, אך הכוונה היא גם לגיוון של סוגי המפגשים ודרכי התקשורת איתם.
שאלות כמו: עד כמה הלקוחות והספקים של הארגון שלנו מגוונים? האם התקשורת איתם לוקחת בחשבון שונות תרבותית? האם אנחנו מתרגמים את המידע שלנו לשפות השונות? האם הפתרונות שאנחנו מציעים מתחברים לערכים ולאורח החיים של אוכלוסיות מגוונות? ועוד.